Cytat

O mnie

Małostkowa zołza z zamiłowaniem do literatury kobiecej XIX wieku.

niedziela, 25 października 2015

Odwyk

Od jakiegoś czasu nie kupuje kosmetyków do włosów, bo najpierw miałam ich zbyt dużo i chciałam wykorzystać to, co mam, a później stwierdziłam, że jak wszystko na raz się skończy(jak zwykle), to zrobię super mega wielkie zamówienie na którejś ze stron internetowych. Dzisiaj w nocy budzę mojego lubego bardzo gwałtownie.
-Kochanie, kochanie ! Jestem uzależniona!! - Autentyczny strach w moim głosie spowodował, że otworzył jedno oko i westchnął ciężko.
- Co się znowu stało?
- Śniło mi się, że jestem w TK maxxie i kupuje szampony i odżywki do włosów,a przecież mi nie wolno!
Mój przestrach skomentował głośnym chrapnięciem, pozostawiając mnie trzęsącą się ze strachu i odstawienia produktów włosomaniaczych. Jeśli następny miesiąc nie przyjdzie szybko, to umrę niepocieszona.

2 komentarze:

  1. A tam się przejmujesz ^^ Lepiej szampony niż papierosy, a nigdy nie jest się za ładnym xD

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.